Pomoc do aplikacji ELISOFT Faktury 2017 i ELISOFT Firma 2017

Uporządkowaliśmy listę pytań i odpowiedzi według trzech kategorii: sekcja A - pytania o funkcjonalność programu, sekcja B - pytania związane z zagadnieniami technicznymi, sekcja C - pytania dotyczące licencji. W ten sposób szybko możesz zlokalizować swój temat. Przejdź do odpowiedniej sekcji i poszukaj pytania które Cię interesuje. Jeśli nie znajdujesz pytania pasującego do Twojego problemu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Sekcja A - Pytania dotyczące funkcjonalności w aplikacji (czy i gdzie znajduje się jakaś funkcja, jak jej użyć)

A01. Od czego zacząć pracę z programem ELISOFT Faktury 2017 lub ELISOFT Firma 2017?
A02. Jak zaimportować dane kontrahentów lub towarów i usług do programu?
A03. Jak skonfigurować wysyłkę maili z programu?
A04. Jak skonfigurować automatyczne powiadomienia mailowe o bliskim lub przekroczonym terminie płatności za fakturę?
A05. Jak umożliwić moim klientom automatyczne płatności internetowe za faktury które wystawiam?
A06. Dlaczego rozliczenie faktury nie zmienia wartości pól Zapłacono/Do zapłaty na fakturze?
A07. Dlaczego po usunięciu faktury numer ID nowej faktury jest inny niż numer tej faktury?
A08. Do czego służy kod 2D umieszczony na wydruku faktury/rachunku?
A09. Jakie stawki VAT można używać w aplikacji?
A10. Jak wydrukować duplikat faktury?
A11. Jak zwiększyć liczbę miejsc po przecinku z 2 do 4 w cenach na fakturze?
A12. Jak program oblicza wartość netto i brutto na fakturach?
A13. Jak zaimportować nowy szablon dowolnego wydruku z pliku REPX?
A14. Jak rozpocząć pracę z programem od nowa (jak usunąć dane testowe)?
A15. Kto ma dostęp do moich danych? Czy moja baza danych znajduje się na waszym serwerze?
A16. Jak wystawić fakturę z odbiorcą?
A17. Jak wystawić fakturę z odwrotnym obciążeniem?
A18. Jak zmienić logo na wybranym wydruku?

Sekcja B - Pytania techniczne (zagadnienia związane z instalacją, przenoszeniem programu, konfiguracją, wykonywaniem kopii)

B01. Nie mogę uruchomić aplikacji – występuje komunikat o braku połączenia z serwerem
B02. Nie znam nazwy użytkownika i hasła – nie mogę zalogować się do programu
B03. Jak skonfigurować program do pracy w sieci na kilku komputerach?
B04. Jak wykonać kopię bazy danych?
B05. Jak odzyskać dane z wykonanej kopii?
B06. Jak przenieść bazę danych na inny komputer?
B07. Jak przenieść bazę danych z Windows 10/8 na Windows 7/XP?
B08. Jak podłączyć bazę danych po przeinstalowaniu serwera/systemu operacyjnego?
B09. Otrzymuję błąd 3417 podczas próby uruchomienia usługi serwera. Co to oznacza?
B10. Usługa serwera SQL nie uruchamia się. Jak wykonać reinstalację serwera?
B11. Mój komputer / dysk uległ awarii - czy można odzyskać dane?
B12. Wykonano reinstalację systemu - po zalogowaniu do programu nie widzę danych, dlaczego?
B13. Jak wprowadzić numer licencji w programie ELISOFT Faktury 2017 lub ELISOFT Firma 2017?
B14. Jak zainstalować serwer SQL z instalatora Microsoft?
B15. Jak utworzyć nową konfigurację dla drugiej firmy?
B16. Jak automatycznie tworzyć kopie bazy danych?

Sekcja C - Pytania dotyczące licencji

C01. Jaki jest koszt użytkowania programu?
C02. Jakie są różnice między programem ELISOFT Faktury 2017 a ELISOFT Firma 2017?